Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ключа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Има развитие, пробвах на по-сигурна маса и при свързване на шестия пин отзад ми свети десния мигач и се чува как цъка едно реле при акумулатора? И то свети постоянно.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
      Има развитие, пробвах на по-сигурна маса и при свързване на шестия пин отзад ми свети десния мигач и се чува как цъка едно реле при акумулатора? И то свети постоянно.
      Трябва да провериш тези 2 пина, дали отиват на D25A 17 ти и 18 ти пин. Да няма нещо преработвано по инсталацията?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Абсолютно си нямам идея какво е правено преди мен. До колкото прочетох, при предишния собственик е работело до един момент, след това е спряло.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Абсолютно си нямам идея какво е правено преди мен. До колкото прочетох, при предишния собственик е работело до един момент, след това е спряло.
          Разполагаш ли със схемата на централното (от Е-learn)?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            elearn имам, но не знам точно коя схема да гледам. Интересно ми е какво общо има мигача в случая...

            п.п. Намерих каквото трябва, там се вижда и ролята на мигачите, но не би трябвало да реагират така.
            Last edited by Doomguy; d.m.y г., 22:19.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
              elearn имам, но не знам точно коя схема да гледам. Интересно ми е какво общо има мигача в случая...
              Това е схемата, която ти трябва:



              M35 е приемника. Трябва да се провери по схемата дали са налични връзките му с останалата част от системата на централното.
              Връзка с мигачите има (въпреки, че не е означена на тази схема)
              Когато отключваш или заключваш с дистанционното, мигачите светват.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Изглежда няма да мога да се справя сам, но все пак благодаря за подробната помощ!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                  Изглежда няма да мога да се справя сам, но все пак благодаря за подробната помощ!
                  Разгледай по-внимателно буксата на приемника. Нейния пин 1 (който е също краен за редицата на която се намира пин 6) управлява именно релето, което пали мигачите.
                  Та ако вместо пин 6 пипаш пин 1, ефектът ще е този, който наблюдаваш със светенето (постоянно) на мигачите и цъкането на релето.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Пин шест се пада от дясната страна, с щифта за закрепване нагоре (поне според схемата). Утре ще пробвам и този от лявата. Дано не изгоря нещо по тази дърта инсталация.

                    Comment


                    • #40
                      Има развитие при мен, с пин 1 заключва а с пин 2 отключва. Явно устройството е сдало багажа. Ще купя някое от морга, но как ще стане така, че да си запазя ключа?

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                        Има развитие при мен, с пин 1 заключва а с пин 2 отключва. Явно устройството е сдало багажа. Ще купя някое от морга, но как ще стане така, че да си запазя ключа?
                        Възможно е приемникът да е дал фира, но преди да търсиш друг, не е зле да провериш и дали му идва нормално захранване. А именно:

                        пин 4 - шаси (-12V)
                        пин 3 - +12V (винаги)
                        пин 7 - +12V (само когато колата е на контакт)


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Извинявам се за тъпия въпрос, но пак ли ми трябва масата?

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Извинявам се за тъпия въпрос, но пак ли ми трябва масата?
                            Не. В случай че не разполагаш с волтметър (мултицет) можеш да ползваш пробна лампа (крушка с мощност не повече от 10 - 12 вата - примерно от габарит)

                            Единият извод на крушката свържи към пин 4 от буксата.
                            С другия и извод допри пин 3. Крушката трябва да светне.

                            След това по същия начин - единият извод на пробната лампа на пин 4 а другият на пин 7. В този случай тя трябва да свети само когато колата е на контакт.

                            Ако тези 2 проби се получат успешно, означава, че приемникът има нормално захранване и вероятно проблемът е в самия него.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Извинявам се за тъпия въпрос, но пак ли ми трябва масата?
                              а защо не си сложиш някаква евтина аларма
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Пиновете не се броят като на схемата, но тези които трябва си дават 12v, единия при контакт, другия постоянно. Захранването му е наред.

                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                а защо не си сложиш някаква евтина аларма
                                Колко да е евтина? Едно 60+ лв ще ми вземат за нищо.
                                Last edited by Doomguy; d.m.y г., 20:30.

                                Comment

                                Working...
                                X