Има развитие, пробвах на по-сигурна маса и при свързване на шестия пин отзад ми свети десния мигач и се чува как цъка едно реле при акумулатора? И то свети постоянно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ключа
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеИма развитие, пробвах на по-сигурна маса и при свързване на шестия пин отзад ми свети десния мигач и се чува как цъка едно реле при акумулатора? И то свети постоянно.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеАбсолютно си нямам идея какво е правено преди мен. До колкото прочетох, при предишния собственик е работело до един момент, след това е спряло.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеelearn имам, но не знам точно коя схема да гледам. Интересно ми е какво общо има мигача в случая...
M35 е приемника. Трябва да се провери по схемата дали са налични връзките му с останалата част от системата на централното.
Връзка с мигачите има (въпреки, че не е означена на тази схема)
Когато отключваш или заключваш с дистанционното, мигачите светват.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеИзглежда няма да мога да се справя сам, но все пак благодаря за подробната помощ!
Та ако вместо пин 6 пипаш пин 1, ефектът ще е този, който наблюдаваш със светенето (постоянно) на мигачите и цъкането на релето.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеИма развитие при мен, с пин 1 заключва а с пин 2 отключва. Явно устройството е сдало багажа. Ще купя някое от морга, но как ще стане така, че да си запазя ключа?
пин 4 - шаси (-12V)
пин 3 - +12V (винаги)
пин 7 - +12V (само когато колата е на контакт)
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеИзвинявам се за тъпия въпрос, но пак ли ми трябва масата?
Единият извод на крушката свържи към пин 4 от буксата.
С другия и извод допри пин 3. Крушката трябва да светне.
След това по същия начин - единият извод на пробната лампа на пин 4 а другият на пин 7. В този случай тя трябва да свети само когато колата е на контакт.
Ако тези 2 проби се получат успешно, означава, че приемникът има нормално захранване и вероятно проблемът е в самия него.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеИзвинявам се за тъпия въпрос, но пак ли ми трябва масата?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Пиновете не се броят като на схемата, но тези които трябва си дават 12v, единия при контакт, другия постоянно. Захранването му е наред.
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеа защо не си сложиш някаква евтина алармаLast edited by Doomguy; d.m.y г., 20:30.
Comment
Comment